قربانیان انفجار كارخانه داروسازی در پاكستان به 18 نفر افزایش یافت
نوشته شده توسط : gogos

به گزارش ایرنا به نقل از منابع خبری محلی، 'كرامت علی' سخنگوی تیم امداد و نجات پس از وقوع این حادثه اعلام كرده بود كه در این انفجار بخشهای زیادی از ساختمان سه طبقه این كارخانه تخریب شد و در حدود 60 كارگر در زمان وقوع حادثه مشغول كار بودند.

وی افزوده بود بسیاری از قربانیان از بین كارگران زن این كارخانه بوده اند.

به گفته برخی مقامات كارخانه و شاھدان عینی، انفجار سیلندر گاز ممكن است باعث حادثه و تخریب ساختمان كارخانه شدہ باشد ولی منابع رسمی تاكنون علت اصلی را مشخص نكرده اند.

كرامت علی پیشتر اعلام كردہ بود جسد 11 قربانی از زیر آوار توسط امدادگران خارج شده و چندین زخمی این حادثه نیز به بیمارستان منتقل شده اند.

با این وجود شبكه ھای خبری پاكستان امروز اعلام كردند: دست كم اجساد 18 تن از قربانیان این حادثه تاكنون از زیر آوار خارج شدہ و به بیمارستان 'جناح' شھر لاھور منتقل شدہ است.

این كارخانه سازنده داروهای دامپزشكی است و در ابتدای جاده لاهور به مولتان قرار دارد.

نیروهای پلیس در اوایل این حادثه انفجاری مدیر كارخانه مورد نظر را بازداشت كردند و حال محل حادثه را برای بررسی علت آن زیر نظر دارند.

'احد چیمه' افسر ھماھنگ كنندہ منطقه لاھور در گفت وگو با خبرنگاران گفت: مسوولان بھداشتی شھر لاھور تاكنون سه بار كارخانه را به دلیل غیر استاندارد بودن پلمب كردہ بودند ولی متولیان این كارخانه در اقدامی غیر قانونی آن را بازگشودند.

'شھباز شریف' سروزیر ایالت پنجاب پاكستان ضمن ابراز همدردی با خانواده قربانیان با دستور فوری بررسی علل انفجار در كارخانه داروسازی، از مسوولان مربوط خواست تا عوامل این حادثه را ھر چه زودتر بازداشت كرده و بررسی های لازم صورت پذیرد.

آساق ** 1095**1479





:: برچسب‌ها: آب , بهار , فرمت مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: